RSS Feed

Kelas Asas Decoupage April 2018

BungaTelur.com akan mengadakan kelas untuk mempelajari teknik decoupage di atas pinggan seramik/cermin kayu. Semua bahan akan disediakan. Hasil kerja boleh dibawa balik.

Jadual kelas adalah seperti berikut:

Tarikh: 29 April 2018, Ahad

Masa: 2:00 - 5:00 petang

Yuran: RM80

Tempat: Puchong (lokasi akan diberitahu kepada peserta yg serius)

Terhad kepada 6 peserta

Sesiapa yang berminat, sila email ke [email protected], atau sms/wa ke nombor 012 6482121 untuk maklumat lanjut. Peserta digalakkan membuat tempahan awal kerana tempat adalah terhad.

Untuk melihat contoh decoupage yang dihasilkan oleh peserta kelas sebelum ini, sila lawati http://news.bungatelur.com atau laman Facebook BungaTelur.com

Kelas Decoupage December 2012

November 20, 2012 by admin

Jika anda masih mencari tempat untuk belajar asas decoupage, masih belum terlambat kerana kelas terakhir untuk tahun 2012 akan di adakan pada 15 Dec 2012, hari Sabtu jam 2-5:30 petang. Lokasi di Puchong dengan yuran serendah RM60.

Anda akan berpeluang membuat decoupage samada di atas pinggan seramik atau atas bingkai bercermin dari IKEA. Bahan-bahan yang digunakan dalam kelas adalah dari jenama Jo Sonja, Plaid dan Americana. Hasil decoupage selepas kelas boleh dibawa pulang.

Selain teknik asas menggunting dan menampal motif dari tisu serta mewarna medium, anda juga akan belajar cara-cara untuk menulis quote di atas medium yang telah di decoupage kan serta asas membuat shading.

Semua kemahiran asas ini boleh digunapakai apabila anda ingin menghasilkan pelbagai seni decoupage untuk hiasan rumah mahu pun sebagai hadiah kepada rakan dan saudara terdekat.

Sila hubungi farah[at]bungatelur.com untuk maklumat lanjut. Kelas terhad 6 orang peserta sahaja.


No Comments »

No comments yet.

Leave a Reply